BB som i big brother

ÄNTLIGEN börjar dom göra lite reklam för att bigbrother börjar den 20e. som jag längtat!
ska blir spännande att se om samma spänning och glöd finns i huset och människorna
eller ännu värre, ännu bättre! första parkett hemma i tv soffan, där finns jag den 20e.
ajo, nu har jag precis badat klart mitt skummiga bad, härnäst ska jag måla naglarna och föna håret.
sedan dyker jon upp lite senare tror jag.
föresten så har vi planerat att zion ska få vara hos sin papi varannan helg, med start snart.
hoppas att det ska gå finfint, vi måste ju börja smått redan nu för snart kommer Z själv tjata om det.
hålls allt fint och allt annat går enligt planerna så hoppas jag få bo i samma lya som min manvän igen.
men det är då det, och det kan dröja beroende på hur allt går. jag erkänner våra brister.
men tycker att det vore super kul för zion att få vara ensam med pappa någon gång emellanåt.
gamal bild på oss, men fortfarande så betydelsefull. mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0