arbetsintervju

lämnade zion som vanligt idag sedan for jag hem och sökte lite jobb.
jon vaknade, sara och ronja kom på besök, halv 3 ringer telefonen..
det var nära att jag inte svarade då jag inte kände igen nummret men tack o lov att jag valde att trycka grönt!
ett av dom två jobb jag sökte idag fick jag napp på, dom ville att jag skulle komma på intervju!
har vindarna vänt? kan det vara så att jag fått tur i livet.. det hoppas jag.
nästa torsdag klockan 13.45 ska jag vara på plats i stan, och jag håller mina tummar hårt!
blev lite knas med bestämda besöket av lina idag, men det slutade med att hon dök upp typ halv 8 ändå.
gossiptime. timrås egna lilla krösamaja, det är du det lina.
-
nu ska jag göra klart tavlan jag påbörjade idag och sedan lägga mig med korsord ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0