detta ångrar jag

Dag 19 – Detta ångrar jag
alla gånger jag sårat någon nära, eller bara bekanta. det är lätt att vara efterklok. det finns dagar då jag kommit på mig själv med en sak som hände för flera år sedan och sen bara brustit ut i gråt för att jag varit så elak. speciellt hur man ibland behandlade sina föräldrar med olika slagord mitt i nyllet då man inte ville stanna hemma eller vad som helst. men vilken förälder får inte gå igenom det egentligen, min tid kommer den med troligtvis.
dag 19 – detta ångrar jag
alla gånger jag sårat någon nära, eller bara bekanta. det är lätt att vara efterklok. det finns dagar då jag kommit på mig själv med en sak som hände för flera år sedan och sen bara brustit ut i gråt för att jag varit så elak. speciellt hur man ibland behandlade sina föräldrar med olika slagord mitt i nyllet då man inte ville stanna hemma eller vad som helst. men vilken förälder får inte gå igenom det egentligen, min tid kommer den med troligtvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0