summa summarum..

några dagars vila då allt inte varit på plats i mitt liv. aningen löst nu. hoppas att jag har en bra tid framöver.
i lördags tog sara och johan med mig på skotertur, typ ända till vävland. ack så skönt det var.
att bara få sitta bak på släden och kolla på allt som far förbi, hinna tänka.
zion tyckte också det var skönt, han sov mest hela tiden. vi stannade för en fika sedan åkte vi hem efter några timmar.
var till moster på kvällen för att fira gadden och isak. roligt, men vilken kontrast på släkter.
söndagen fick jag besök av jon.. god middag med familjen min och senare film.
i måndags fick jag in handfat, badkar osv.. dock skulle dom varit här i tisdags igen och satt upp småsakerna.
var in igår till timråbo och klagade, för sovrummet stod inte ens uppskrivet på en lista.. vi som väntat 2 mån nu.
-
nåväl, tisdagen spenderade jag med farmor på birsta, fyndade massor med saker till zion. strumpor helst!
lunchade och sedan begav vi oss hem till mig för att borra några hål. sara och ronja kom förbi också..
vilket bestyr innan vi kom på vilka pluggar och skruvar vi skulle ha, och ännu värre när det skulle borras.
en hylla lyckades vi med, den andra.. ja jag borrade hål i någon luftrör så det sprutade fullt med luft ur väggen.
farfar var snäll som kom dagen efter och gjorde klart alla 3 hyllorna åt mig. guld!
-
i helgen skulle jag egentligen ha åkt till övik med cc. blev probs med barnvakt bara så blir inget av....
så, nu har jag en oplanerad helg, men som säkert kommer bli bra ändå!
jajo, just ja! jag har ju som sagt världens bästa vän vid namn sophie.. det vet alla redan,
men ni kan aldrig gissa vad hon gjort för mig denna gång.. hon har nämligen skickat sitt internet till mig!
eftersom mamma håller sig hos pelle mest så har hon internet med sig så jag och S har haft probs att skypa.
men nu har hon sänt iväg det till mig och dyker förmodligen upp på måndag! hur snällt? -otroligt!!!
föresten så ska jag och zion åka och hälsa på i norge framöver, rätt snart.
måste bara känna att det är okej att ta med zion på några timmars tågresa..
men mer om det framöver.. nu ska jag och åka på willys med systrami!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0