feberkramper

syster fick än en gång agera chaufför då jon valde att sova hemma eftersom zion fick feberkramper igår.
han låg med 40 graders feber igår och idag har han varit hängig med. men ändå så tog jag mig till mötet.
helt onödig fakta, tur att det var på en halvtimme bara. var på biblioteket och lånade några böcker,
bland annat starta eget handboken, vi ska imorgon på info möte på arbetsförmedlingen, spännande!
var in till saras förra skola och sålde böcker, träffade på sandra.. väldigt kul!
åt på pop-grillen och där började zions kramper igen.. resten av dagen har vi bara vilat.
zion ligger just nu på min säng och sover, han somnade där efter att vi badat och ids inte väcka honom.
jag ska koka te, slå upp ego boost, tända ljus och bara mysa och läsa. bra avslut på dagen.
föresten så fick jag höra idag att dom blir klar med badrummet nästa vecka!! hurra!
men dom har fortfarande inte tapetserat om zion rum.. aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0