vill ha torsdag

helgen var inte alls någon hit precis. ogilla.
just nu räknar jag bara ner dagarna till torsdag då det är dags för intervju.
imorgon ska jag till tove och få lite tips inför det.. hon är helt super den tjejen!
jag och sara har kört igång med vår affärsidé och skriver nu på planen.
vi ska in och träffa en "rådgivare" framöver och finslipa innan vi går vidare.
känns som det mesta flyter på just nu, dock finns det stora problem kvar men... vi får ta tag i det med.
-
en sak. förstår inte varför man klagar så mycket hela tiden på (egentligen) små saker osv..
man ska vara jävligt glad för att man lever som man gör,
tänk om vi istället fick leva varje dag i rädsla att bli mördad mitt på gatan t.ex.
det är ju väldigt svårt att inte klaga, men jag ska göra mitt allra bästa för att vara glad åt hur mitt liv ser ut.
och slänga en tanke varje dag åt dom som inte ens är i närheten av att leva det liv vi gör.
love, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0