Minnet är inte alls på min sida..

Oherregud, jag har ju en blogg också. Sanningen är den att jag jobbar alldeles för mycket nu. Jag hinner inte med mig själv vissa dagar,ni ska se alla snesteg i vardagen jag gör ibland. Men, jag ska absolut inte klaga!
Som vanligt minns jag inte mycket av senaste tiden, jag har väl mest bara umgåtts med familj och vänner.
Imorgon är det efterlängtad tatueringstid, kl 9 ska jag befinna mig hos Tommie, och vem vet vad det blir denna gång. Lina försöker rita upp ett motiv jag vill ha men vi får se om hon förstår hur jag menar och lyckas.
Ledig denna helg, hela två dagar! ..och jag ska bara njuta! Ikväll blir det lugnt, bjöd över Jon och Emil på kaffe så vi får se om dom dyker upp, annars blir det tantmys för mig själv med ett glas vin. Och tackar gudarna för att mamman ska få dricka öl imorgon och bara få rå om en vän eller flera!
Zion växer och växer, tycker att han har för sig nya saker varje dag när jag hämtat honom från dagis. Han lär sig så mycket nytt hela tiden, duktiga killen! Han snackar, diskuterar och tjoar med mig hemma. Jag älskar denna tid, så stanna här ett tag älskling!


Kommentarer
Postat av: L

Fina ni<3 får du inte mina kommentarer?:s

2011-07-24 @ 16:05:26
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0