jenny på besök

igår kom fina jenny hit på middag och mys. jag lagade lasagne till oss 3.
smakade gott, jag och zion ska ta och äta resterna till middag idag igen.
resten av kvällen låg vi bara utslagna i soffan och pratade, så mysigt.
vi ger bilsängen en chans till nu, och faktiskt så sov zion hela natten!!
han bråkade på i 1 minut vid läggdags men insåg väl att det inte var någon idé.
klev upp själv på morgonen och väckte mig. hoppas denna natt går lika bra!
jon skjutsade hem jenny på kvällen och sedan såg vi biggabro tillsammans.
-
idag har jag och syster varit en sväng upp på dollarstore och fyndat lite.
köpte en ny stor kruka, stor tavla, en liten krona, en bokstav Z, hårinpackning och ögonskugga.
hjälpte syster i den mån jag kunde med att betsa taker hemma hos dom.
är helt slut i kroppen, tror jag börjar bli sjuk. vill inte alls just nu!
tipsade jenny om jobb igår, hon ringde idag och blev kallad till en liten intervju.
glad för hennes skull, och jag hoppas att det går igenom!
nu ska jag ta och färga håret och sedan mysa i soffan med zion, vila och kurera mig.
-
är så sjukt trött på vissa människor just nu. visst om dom ogillar mig..
men gör fan inte så här mot zion! låt inte han drabbas för helvete!
om ni har några problem med mig så säg det, och bara för det så går det att träffa Z ändå!
ingen hör av sig och vill träffa honom, och jag tycker galet synd om honom.
han ska i helvete inte få bli behandlad så här.
vill ni inte nu så bör ni inte senare heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0