korthårig tjej

åkte med papi idag igen imorse, först lämnade vi zion på dagis halv 7 ungefär.
lång dag för honom idag, från 06.30 - 14.30, men han trivs så bra på dagis så.
väldigt lungt på jobbet idag dock, många stunder som det inte fanns något göra..
då blir man trött. annat är det när det är mer fart, man blir så speedad.
farmor och farfar kom och hämtade mig halv 2, åkte till midlanda och släppte av dom.
farmor skulle kolla och kanske köpa converse och raybans åt mig, underbara du!
nå, vinkade av dom och åkte sen för att hämta zion, hem, åt middag med jon.
ikväll har jag slitit med att få ur det förbannade löshåret, och jag lyckades så småningom.
vilken skön känsla alltså, jag har duschat, masserat hårbotten och fönat och......
jag är 5 kilo lättare helt plötsligt! nu ska jag vara utan ett tag och se om problemet
jag har i nacken kanske fixar till sig på något magiskt sätt. hoppas.
hädanefter ska jag göra inpackningar, anv. bra schampo, massera, osvosvosv.. bara bra grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0