life goes on

idag blev jag hemskickad från jobbet efter att nästan ha svimmat.
tur det för väl hemma mådde jag pyton. har nu druckit litervis med vatten,
ätit och vilat så nu är jag på topp igen, och imorgon väntas jobb återigen. jag trivs.
tog ändå ut dessa timmar på dagis för att just få vila ut mig. ska strax hämta zion.
tvättar just nu, vilket jag inte hunnit med den senaste veckan.
funderade på om jag fortfarande har det lasset på mig, med att tvätta jons kläder också.
nej, men jag gjorde det ändå. dock är ju mer än hälften hans plagg. 3 extra maskiner.
inatt skickade han mig en låt som han skruvat ihop, vilket jag faktiskt tyckte var väldigt onödigt.
sött på sitt eget sätt.. men det passade sig inte alls..
mitt i allt detta som han själv valt, ska han komma och kalla mig för en saga..
och det var ju rätt tydligt att det inte var riktigt sant.
äh, det kommer alltid att finnas en stor saknad av min nu förre manvän.
pappan till mitt underbara knyte. min familj. men som alla redan vet, life goes on..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0