nytt

inget jobb idag, chiifen tyckte jag behövde vila lite.
har ju faktiskt fått jobba mer än vad man borde kanske.
var på ikea på förmiddagen, sara skulle bara in och handla lite..
men som alltid så fick jag med mig något också.
denna gång, gardiner till vrum, små speglar, pläd och två nya soffbord.
sedan åkte vi på willys för att storhandla. dock hade jag ingen matnota..
hjälpte sen syster att sätta upp allt hon köpt, vi fikade lite.
åkte sen hem och fixade i mitt egna lilla bo, fin fint blev det!
imorgon ska lilkiddo på dagis, meja meja meja är allt han tjatar om.
jag och sara ska ta och sola på förmiddagen efter hennes intervju.
och på eftermiddagen ska jag få besök av saknade jenny!
blir nog en bra dag imorgon med.
jag börjar må bättre, detta har nog stärkt mig nå otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0