tiptop kväll.

stress igår men kunde börja känna lugnet när majsan plockade upp mig.
skulle dricka rätt lugnt, blev ändå ca 3 glas vin där på tidiga kvällen.
vid 9 åkte vi för att se markoolio, fick biljett av jon för han var för bakfull.
rätt åt honom faktiskt. seg start, för timråfolket är väl inte dom roligaste.
men att bara stänga av allt runt omkring och bara släppa loss, det kunde jag minsann!
även som om jag var i helt nyktert tillstånd, helt otroligt.
fast playboys var då bra bättre än M. hade en så kul kväll igår!
dock hade jag velat hälsa på födelsedagsbarnet emma, men det hade blivit knas.
jag och lina gick efter en liten dispyt om vad klockan egentligen var, till patipoopoos fest.
träffade makke och massa andra vänner, man får ju ta tillfället när det kommer menar jag.
vi ses ju typ aldrig.. men iallafall så fick jag skjuts hem av jon efter det.
kunde dock inte somna, så sedan 7 i går morse har jag varit vaken. kul.
jobbet var galet stressigt idag, vi fick till och med dela upp oss för vi hade så mycket.
jag fick ta nedre bion helt själv, ni anar inte vilket slit! + till selånger för att ta lokalen där.
jajo.. ska om ett tag få hem pizza, passar sig nå galet nu! sen blir det sällskap och big brother.
UT MED ROZA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0