underbar dag!

attans så trött jag var imorse, börjar det slå tillbaka?
plus att när jag kom till jobbet så fick jag veta att vi skulle textilstäda en sal..
det sög verkligen den där lilla energin ur mig, den där nedrans maskinen!
tur att vi skiftade då och då. hade aldrig klarat av det själv.
imorgon får pojkarna göra dom sista raderna och vi går på vanliga schemat.
föresten så frågade jag chefen på bion vad dom skulle göra med alla stolar
som dom inte ska ha kvar i och med renovering av två av alla salar.
det var så att jag just i den sekunden slog mitt arsle ner i en av dom,
och herregud så skön dom var! så nu ska jag få med mig en helt ny
och två äldre hem, haha. jag ska "bygga om" dom och göra något snyggt till zs rum.
snorgröna var dom också, passar utmärkt! det var liksom meningen!
efter jobbet så åkte jag och mötte upp sara, ronja och zion för att gå på kulturmagasinet.
dom hade film, lek och sång. dock var det bara en kort film dom fick se. men lek med kuddar.
själv var jag ju så förbaskat trött så jag knuffade ihop en säng lite snabbt och la mig där.
har nu ikväll duschat, tagit på mig min one piece och myser i soffan.
har bara för en stund sedan beställt en daffe till zion, snorgrön!
perfekt till våren som är här med bara långkallingar och tröja under + jacka.
till sommaren kan han vara naken under och även vid småkalla kvällar passar den!
jag är överlycklig och kan knappt bärga mig tills den dyker upp!
-
tråkigt att all denna lycka kan ryckas ur en så snabbt. någon vill mig inte väl helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0