3 + 5

jobbet gick segt idag men var med petra hela dagen så det var tiptop ändå!
när jag slutat så åkte jag och plockade upp linda + twins, hämtade zion på dagis,
hem och bytte kläder och sen åkte vi alla till lina, bastian och levis.
5 ungar och varav 4 kom väldigt bra överens! minstingen var ju bara stilla och galet söt.
lite mama snack, lite kaffe, mycket bus och mycket trevligt! tack barn och mammor!
innan småttingarna började bli allt för less och grinig så hann vi klä oss och åka.
kom hem och här har jag legat. så trött. planerar morgondagen tillsammans med emma.
vi ska ut på hoffmaestro och chraa på aveny, vi ska ha en oförglömlig kväll hon och jag!
tänk att ha varit bekant med en sån underbar människa så länge, men inte träffats
och tagit tag i en ny vänskap för än nu? men jag är glad att hon väljer att vara min vän nu.
det gick inte nå vidare med den barnvakt som jag tänkte, men det har löst sig ändå.
behöver verkligen denna kväll imorgon, ska bli så kul! längtar otroligt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du är Carro! :') <3 Vi kommer att ha en kungkväll!

2011-03-17 @ 23:40:05
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0