helgens utgång..

helgen var verkligen super, trots att jag saknade zion mest hela tiden..
på fredagen hjälpte jag lina flytta in i lägenheten, super fint blev det.
sov över där och på lördagen gick jag upp till loppisen och var där 2 timmar.
åkte sedan till nordichallen för att se genrepet av melodifestivalen.
riktigt kul och jag tackar jon för biljetten! åkte sen hem för att hämta saker,
full fräs till lina och där blev vi fram till 10 eller var det 11?
lina, johanna, emma, sonja, karla + en till tjej, ja och emma joinade med.
drog till memento, var rätt okej där eftersom vi var rätt så många.
endast dans stog på schemat, otroligt rolig, trevlig och skön kväll!
än en gång, tack så mycket ni som förgyllde dom timmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0