Den fruktansvärda längtan är över!

Helt underbart att möta min vackra kille vid dörren inatt!
Dock kom han hem och släppte ur sig tyska fisar, dödens gas.
Vi pratade en lång stund, gosades och somnade sedan väldigt skönt.
Tråkigt att han tappat bort sin jacka med pass, hem och bilycklar i.
Så denna resa blev aningen dyr för honom ändå.. men det löser sig.
Mitt bankomatkort som han råkade låsa in i sin bil far och flyger runt,
ligger just nu (förhoppningsvis) kvar i bilen på någon verkstad häromkring.
Precis släppt av gossen på jobbet, ätit lite lunch och saknar Zion som är på dagis.
Mösspåtagning idag så jag undrar jag om man skulle knalla in och titta lite.
..Eller så stannar jag hemma och är ute med Zboy hela dagen!
Grymt snygg bil Jon och Co fick äran att titta lite närmare på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0