Tvi för att fylla år..

Haha fy tusan för att fylla år alltså. Tur att det inte kändes allt för mycket.
Dagen började med coachmässa på tonhallen med syster.
Hittade en perfekt jobbcoach! Längtar till vårat första möte!
plus att jag blev grattad med en kram av snubben på isoleringsmontörs utb.
Haha, sedan blev det Willys en sväng, hem och hämta ungarna.
Meja följde med oss hem och åt tårta och busade med Ronja och Zion.
Det blev min födelsedag, jag klagar inte på mitt söta och fina sällskap,
men grattis säger väl alla menar jag. Firas på söndag hos farmor och farfar.
Måndag kommer mor hit och smaskar tårta och hurrar för mig.
Kvällen var iallafall mysig, jag och Jon i soffan som vanligt men underbart!
Idag har han lånat bilen av mig till jobbet, hoppas på att hans blir klar idag,
så att jag kan få tillbaka mitt bankomatkort någon gång!
Nu ska jag och Zion städa undan efter kissen som bott här ett tag,
mamma tog med sig honom upp till Loböle idag, skönt för oss!
-
Jag älskar er mina fina pojkar, Jon och Zion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0