hadgobp
tusan vad arg jag blir på sundsvalls sjukhus! går ju aldrig att få tag i sin läkare, då man tror att det nummer man fått ska gå direkt till den person man söker, istället har jon fått lyssna på en jäkla telefonsvarare och bara blivit kopplad fel. om hon sagt att jag ska ringa till henne då vi behöver förnya receptet, då ska det vell gå att göra det också?! nä  nu har jag istället fått skicka ett lite arg mejl och sagt att det är bråttom med receptet. hur ska vi klara av några dagar utan välling? det går inte! och den andra vällingen han kan äta typ enago eller något, den klumpar bara vilken napp man än har! riktigt jävla arg nu! det går bara inte att vara utan hans älskade välling. hoppas dom är snabba med att ordna detta! det är inte precis så att jag var sen heller, hade framförhållning men nu är vi inne på sista burken och det är ca 2-3 flaskor kvar av den!!! tvi på sundsvalls sjukhus!
-zion hälsar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0