idag är ingen bra dag..

tappat hjärnan någonstans idag och jag hittar fasiken inte igen den.. sen har jag en sån där dag då ingenting är bra, även om jag bara varit hemma och vetat jag jag bara skulle vara hemma så hittar jag inget bra att ha på mig. bytt om kanske 4 gånger redan. bläsh. alla har ju börjat jobba nu igen också, trist som attans för en själv som är hemma. jag längtar galet tills jag får börja söka jobb och göra något jag med. barnprogram har rullat på teven hela dagen men vem kollar? ingen. jag och zion har sovit fm idag med, skönt och mysigt! fast jag känner att jag inte borde egentligen, blir mer trött då. har ont i kroppen också, nacken helst! kanske hoppar in senare ikväll och skriver något mer vettigt. nu ska vi dra oss ut strax, cykla eller något. måste ju passa på då det sällan är så bra väder som nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0