LÄS

http://bissy.blogg.se/2010/june/ )
läs, jag kan inte säga njut. ta till er hennes blogg och allt vad hon skriver om. jag gillar denna tjej starkt för att hon är så stark. tanken slog mig medans jag satt och läste igenom hennes blogg, tänk om det var jag? man kan ju eller ska egentligen aldrig säga aldrig men tusan jag skulle nog aldrig klara av det som hon går igenom. eller skulle jag? skulle man helt plötsligt hitta den där styrkan även om man annars inte alls är så stark, jag vet inte alls för det hon går igenom är så svårt att förstå. hon gör det så bra, jag blir glad av att läsa dom dagar hon mår bra, då hon ser ljust på allt, självklart finns dom dagarna som allt bara är koblaja också. äh ni får ta och läsa själva tycker jag.
-
jag vill kunna lova att jag aldrig ska ta något eller någon för givet igen och att jag aldrig ska klaga på mitt utseende eller hur jag lever mitt liv. men det går inte, för jag vet att jag kommer att upprepa det ett par tusentals gånger under mitt liv. men hon får mig verkligen att tänka efter på hur människan ser ut och beter sig i dagens samhälle, när det egentligen finns så mycket annat viktigare att lägga energi på. inte för att denna söta och starka lilla tjej ska ni vet.. 2-bokstäver-ordet. men det kan ju faktiskt också hända vem som helst, när som helst och hur som helst. fy... varför är vi så elaka med varandra, varför bråkar vi och förstör världen? nä ni, om jag fortsätter skriva så kommer jag bara ramla in på allt möjligt, så jag måste nog avsluta nu och istället försöka sova.


Kommentarer
Postat av: viktoria

Har också börjat läsa hennes blogg, tror de va genom lina ja hittade till den. Man lider med henne och blir glad då hon är glad.. det är orättvist. Det är så rätt det du skriver, eller rätt kanske inte är ordet men jag tycker och tänker likadant, de gör nog många får vi hoppas. Men sen blir man den där vardagsnöten som blir irriterad då man har en dålig hårdag tex, eller för att man har fått nån finne. Sånt som är småsaker om man jämför med andras problem. Men man kanske inte ska jämföra hela tiden heller, då blir man ju galen och inte kan man äta med gott samvete heller:p Ska nog också sluta skriva nu, annars blir de massa massa mer babbel här ;) Ha de bra!

2010-08-17 @ 23:22:25
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0