kort men gott..

helgen spenderade jag tillsammans med sophie, och det var helt underbart. min lilla familj, typ. vi hade det väldigt mysigt iallafall och har delat många skratt. jag kanske börjar hitta mig själv igen? ja sophie kan ordna det mesta hon, hon är min superwoman! igår äkte vi bil mest hela dagen, for på loppis och fyndade massvis med grejer. drog sen in till stan för att leta fler men vi åkte istället till en vän och hälsade på. sen åkte vi även förbi hos bettan som fyllde år, grattis gumman! vi fick god kladdkaka där, orkade inte dricka kaffe en sån varm dag. varför är det så att man klagar när det är kallt och när det väl är varmt så gör man det också? hm.. ska sluta klaga, jag är glad att det är riktig sommar nu. nåja, sen for vi runt på lite annat och sen hem, jon bytte av sophie då hon åkte på bio med basse. hoppas dom hade en fin kväll tillsammans. lite snabbt sådär.
hittade igen mitt usb minne också, och herre jisses så mycket gamalt det finns där. nyss kollat igenom ca 1500 bilder och har skrattat så jag har ont i magen nu. haha. några kommer jag att slänga upp på facebook, kanske redan ikväll! spänning. hoppas ni känner att jag saknar er.

nu ska vi laga lite lunch och sen ut i det fina vädret med syster. har faktiskt saknat dom nu när dom varit till fjälls. ja min kära syster, hon älskar jag.
lgh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0