han filmar värre än män i sport.

lilleman tror att det funkar varje gång att fejka en skada och få en kram. när man säger give me five och han handflatar min hand så är det roligt första gången och han gör en gång till men då gör han "den onda" minen och vill att jag ska blåsa och pussa, och till en början gjorde jag det varje gång för att jag tänkte liksom okey låt gå.. men nu har jag förstått att han kommit på det där, så idag när han på riktigt klev snett på en leksak som låg på golvet så blev han lite ledsen först och kom haltandes och fick en kram men sen gick herr skitunge tillbaka och sparkade på den med vilje och kom tillbaka men jag sa till honom att det gick bra och han vände om och tro på tusan att han gör det igen! denna gång försöker han få ut några krokodilisar och haltar värre än första gången då han gjorde illa sig på riktigt. haha. ja han är för rolig min lilla kis.
-
vad är..
"man spänner fast sig"
"man har den utomhus"
"man åker ner för en backe"
tror det klickar, men jag är kanske helt vilse. jon snackar julklapp.
han kan om han vill. med denna klubba fick han mitt hjärta att smälta.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2012-01-12 @ 22:30:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0