kalasande

Grattis på min fina lillebror som fyllde 7 år i onsdags och min manvän 22 idag.
Kalasande hos mig för Jon, massa gott fika och trevligt sällskap.
Lina, skäggiga Jimmy, Milan, Sara, Maria och Fanny var hit.
Åkte sedan till pappa, dit vi kom lägligt till då alla andra skulle åka..
Nåväl lillebror börjar bli stor och jag känner lite panik..
Pojkarna Olle och Petter har redan vuxit upp, mina bebisar..
Väl hemma igen så har jag nu kokat upp en kopp the,
ska vira in mig i filten och sätta mig på balkongen och njuta en stund.
Vinet ska sedan fram, ett dopp i plurret och sedan blir det nog tv.
Zion har stått i dörren en stund nu, hoppas att han ger upp snart.
Han blir så sur och grinig imorgon om han är vaken längre..
Hoppas hoppas hoppas på sällskap om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0