arggggg..

tack för absolut ingenting sundsvalls skit sjukhus. ingen välling. känt på mig hela dagen att detta inte skulle gå igenom idag heller så jag har verkligen gruvat mig inför läggning. fick en ny napp till flaskan av pappa för att testa den andra vällingen, men zion ogillar! konstigt nog är det ändå tyst i hans lilla rum just nu. har han lyckats somna ändå tro? lite skrik hörde jag när jag gick ut därifrån men sen inget mer. dock ska detta vara en hel natt helst! men typiskt nog så lär det vara värre än vanligt bara för det. soooov snälla lilla älskling.
-
på förmiddagen (vi sov till 11!!!!) hade vi så tråkigt, zion hjälpte mamma med klädval. ibland orkar jag inte stå och välja själv då jag har en sån där byta-om-hela-tiden-dag så zion fick dra tag i en tröja och den fick det bli. ringde till linda med twins och vi fick gärna komma förbi, och så fick bli! drog iväg till ljusta och blev kvar där i någon timme iallafall, tills då jag blev så stressad över vällingen. hennes små bebisar är ju så galet söta! men med 3 ungar som pratar och låter hela tiden så fick vi inte så mycket tid för prat själva men vi bestämde att vi skulle ta igen det imorgon eller en annan dag.
-
efter trippen till pappa för att låna telefon så kom jag hem och blev bjuden på mat av syster, verkligen super gott! potatis, fläskfilé och någon god sås! ja, och nu ligger jag här helt slut faktiskt. ska vänta in mörkret och sen tända ljus, slå på en film eller läsa en bok.
-
han är inte dum mitt guldkorn..


Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma till Emeline

Skulle gissa på att något är fel i din kodmall eftersom du inte kan göra mellanrum i inläggen!

2010-08-12 @ 14:52:27
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0