glömska...............

världens dåligaste samvete har jag haft idag.. hur lyckades jag glömma bort att jag skulle bort till pappa och vara med ungarna en sväng? hur...... har så ont i hjärtat. låt mig svära, FAN! hade ställt på påminnelse men som vanligt med min telefon så funkar det inte ibland och typiskt inte idag. också hade jag en massa samtal och papper att skriva imorse också, men det är ingen ursäkt ändå! låt mig igen..... fan fan fan! aja.. men dagen flöt ändå. hade massvis att göra på förmiddagen, vilket jag inte trodde. senare åkte jag och lina in till selånger för hon sa det öppnade 12, vi gick omkring där och köpte lite men fick sen höra av mattias att det öppnade 5.. linas fel! ha. så vi åkte iväg någon timme till lina och bastian, mysbäsen! vi blev självklart bjuden på te, tetanten lina, men gott gott! hon följde med oss tillbaka till selånger då det hade öppnat, gick en stund sen åkte vi hem. imorgon blir det en sväng till.
köptes 14 strumpor, 5 trosor, en snygg sjal till zion, krydda och chips. toppen!
-
ikväll sitter jag här och funderar faktiskt på att gå och lägga mig, har överansträngt min skalle idag känns det som så jag sitter här med skallebank, sängen lockar som mest. kanske ska gå ner till mor en stund och tigga ett piller.
här ska jag inte sitta iallafall. vill ha en film att somna till, kanske har någon jag inte sett på länge.
-
pappa eller therese ring mig om ni ser detta, har inga pengar på luren.
gammal bild. jag fyllde 18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0