kort..

helgen har varit väldigt lugn, jag och zion har bara varit hemma och myst tillsammans. igår skulle jag egentligen ut men någon fick visst sin vilja igenom istället, fast inte klagar jag ändå jag fick ju vara med zion. och senare på kvällen så skickade sara och bjöd över mig på balkongmys och vin. så jag tog med mig barnvakten och knallade över och vi hade en väldigt skön kväll med många roliga diskussioner osv. idag så har jag träffat mamma efter att hon kommit hem från pelle.
-
junior, junior, lilla junior är nu borta.. fy så ledsen jag blev igår när jag fick veta. han var en sån söt kisse, så mysig jämt och snäll. enda djuret som jon gillat också då var det verkligen något speciellt med honom. hua...... men han var ju så illa däran så det blev bäst så för honom, men det är så sorgligt! :'/
-
imorgon hoppas jag att kunna vara med sophie och jennie som som kom hem igår från london där hon jobbar och bor. träffat henne få gånger men hon känns som en vän jag känt väldigt länge, genom att sophie pratat och berättat allt vad som händer i hennes liv så har det blivit så. och jag längtar! nu ska jag slänga i mig en av de godaste pizzorna jag ätit och kolla lite på tv tills min lilla älskling vaknar igen! han har sagt så många nya ord nu och försöker gärna så gott det går att härma lättare ord man säger.. kisse, borta, bäbä m.m..
han är det bästa som finns i livet, och vad vore jag utan honom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0