stinkbollar

  • idag har jag fått undan lite av det som skulle ha gjort i slutet på förra veckan! plus att pappa skjutsade mig för att hämta bilen förut och den snällaste tankade åt mig också! gulle dig! grattis på både pappa och ronja som fyller år idag! hurray! lite sur idag är jag faktiskt då jag fortfarande inte fått någon slags bekräftelse på mejlet om receptet.. nu är det kris. fast inatt så har bara en flaska gått åt då min fina unge sov hela natten igenom, kanske börjar bli bra i tänderna nu med. ska försöka knäppa ett kort, ser hur tokigt ut som helst men så sött!
  • känner mig väldigt stressad om dagarna då jag vet att jag har så mycket jag måste göra, men jag är alltid så stressad att jag inte klarar av att göra något av det, hmm.. någon, kanske någon hjälper mig en dag.
  • pott/toaträning har börjat. lilla killen har ju blivit stor nu och jag tycker att han ska få testa att släppa riktiga porslingsglidare nu. helt galet, tycker det har gått alldeles för snabbt allt, att han till och med är i den åldern redan?! jag hinner ju inte med. han har ju börjat prata en massa med och har för sig så många tokiga och nya saker hela tiden. det är lite skrämmande faktiskt.. jag vill att han ska stanna ett tag i den här åldern, allt är så roligt nu och han älskar att leka med mami! just nu ligger han i soffan och sover, och tack vare svtb som fick honom att somna, en sån bra barnvakt ibland då jag är tvungen att göra annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0