pust..

igår var jag på birsta en sväng med sara, maria, amanda, fanny och såklart zion. lill gubben fick lite kläder av faster, en skinnjacka som var asball! den kommer vara så snygg nu i höst! längtar tills jag får svepa den om honom och vi går ut på en promenad...med den snygga jackan! efter birsta for jag och amanda och köpte löshår och sen hem till mig och sydde fast microringarna, trodde inte att vi skulle hinna sätta i håret också men det gick fort och resultatet blev jätte fint och hon blev nöjd!
-
idag vaknade vi vid 9 och det är det tidigaste på väldigt länge men det var faktiskt skönt att kliva upp då, för vid 1 idag kändes det som eftermiddag. alltså lika med att dagen blev mycket längre. vi åkte ut till farmor och farfar och myste. dom bjöd på lunch och satan vilken god soppa!! självklart snodde jag receptet. aldrig ätit någon godare. blev lite fika sen också efter att barnen fått leka av sig. therese och ungarna kom ut en sväng dom med. när vi kom hem tog vi fram cyklarna på en gång och drog iväg ända bort till pappa, blev kvar där i säkert mer än en timme och sen var det nog, ungarna skulle i säng och jag trampade på fort och sara försökte hänga på. hemma. lagt zion i säng nu. imorgon väntas att vara barnvakt ett tag sen iväg på lite saker. nu ska jag nog.. ta ett bad eller så. kanske äta något? japp och det blir prio ett.
-
grattis till jobbet jon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0