helgen..

jag känner en stor lättnad nu när jag vet orsaken till zions gallskrik om nätterna, och då han gnällt utan vidare på dagarna. jo det har nämligen ploppat upp 3 nya tänder och den 4e på god väg. som jag sagt förut så har det inte varit det lättaste att kika i hans mun då han gärna hugger till, men idag då jag vände honom upp och ner (låter illa men det var på lek) och han gapade så såg jag dom! det har liksom blivit ett hopp, hoppat över 1 tand liksom så dom sitter ganska långt bak. men stora var dom faktiskt. så sött! och nu slipper jag tro eller oroa mig över att det är något annat fel.
-
helgen har varit härlig. i fredags så grillade vi med syster och johan, jag skulle egentligen in till timrå efter det men syster skulle ju självklart besämma den stora grillen i skogen, vilket resulterade i ca 1 ½ timmes försening för att elden inte tog sig. slutade med att vi fick tända på med diesel och det tog ju sin tid att slockna också.. så klockan 10 kom vi in hemma tror jag. jag skulle ha varit hemma halv 11 om jag åkt till timrå så jag tyckte inte att det var sån stor idé.
-
igår kom jag iväg iallafalll, blev bjuden upp till maja och alex för kräftor och förfest, eller förfest med kräftor? nå, hade några väldigt trevliga timmar där uppe, alltid skönt folk att vara med. jon mfl kom senare också och vid 9 knallade vi ner mot timrå för att se nordman, och herrejisses så bra han var. lite klen i rösten men annars så! vi flaxade omkring längst fram och fick känna lite på honom. tillåt mig för ett ögonblick bete mig yngre än vad jag är, jag fick ta honom i handen! jag tycker det är stort. sen blev det lite copycats självklart. dom är ju hur grym som helst! hon rockade med mig! träffade väldigt mycket folk, bara timrå liksom och det var galet kul! folk man inte trodde skulle minnas en men fick varma kramar från alla jag stötte på. pappsen var där med, mysigt! fast idag ångrar jag att jag inte var med honom mer, för det är verkligen super kul att festa med farsan!
-
det blev en tidig kväll faktiskt, jag masade mig hemöver vid halv 12 tror jag, men då hade jag ju liksom varit ute dom där 3 timmarna som man annars brukar på krogen också, så jag tror att min kropp sa ifrån då det gick över tiden. gick hem och jon kom ner till mig som redan hade gått hem sen myste vi någon timme till in på natten och sen sov vi så gott. förstår ni om jag blev glad av att träffa zion idag då, gud så jag saknade honom igår! jag hann inte vara ifrån honom mer än 2 timmar så ville jag bara kramas och pussas på honom.. men jag stod ut och det blev ännu roligare idag när han kom hem. mitt troll vad jag älskar dig!
-
nu, sängen strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0