-

att människor har lite att prata om med andra ibland har många vetat och fått känna på länge, men när dom till och med efter snart 3 år hittar på något som att jag skulle ha varit med en annan mot mitt ex. jag förstår verkligen inte. jag ogillar starkt att människor pratar om mig överhuvudtaget även om det är toppen fina grejer. det känns så olustigt när man själv inte är i närheten, men detta är ju för tusan droppen! jag struntar egentligen fullständigt i detta eftersom det inte berör mig längre, eller hur ska jag säga. vi är ju långt ifrån tiden då vi var tillsammans, men alla normala människor skulle väl reagera på en sån här sak.. eller är det bara jag? är det konstigt? äh.. i råttans dröm kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0