badrumsgubbar

jag blir så trött på gubbarna som arbetar med badrummet, visst jag är glad att dom satt igång, äntligen.. men dom knackar sen öppnar dom bara dörren, imorse var det tur att jag hade hunnit få på mig ett linne då jag satt på sängkanten och klädde på mig och han bara stormade in.. man blir ju inte så där jätte glad, helst nyvaken också.
idag har han satt fast nya rör till golvbrunnen och dom andra ställena, på måndag kommer dom och fixar första lagret golv, det lär väl ska torka ganska länge så då blir det ett till uppehåll innan något händer.
.
jag och zion som ville gå ut idag, så var det världens storm. vi har lekt inne istället bara. vi gick och la oss i sängen och lyssnade på musik, zion slocknade tvärt så här sitter jag nu själv och snorar... ska ta en kopp te och börja läsa på en ny bok. ha en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0