dagen..

idag åt vi god frukost med skinkan som jag gjorde klar inatt. sedan skulle vi åka in till birsta och shoppa bara jag och jon, när vi skulle skjutsa zion till maria så hann vi väl sådär 100 meter innan vi krockade in i en lastbil. fick sladd på ändan och gav lastbilen en rejäl kyss. vi är oskadda men bilen ser ut som ett vrak, som att det inte är nog med att det är hål i avgassystemet igen så den låter som en traktor.. vi tog oss tillslut in och fick några grejer köpta. ett trumset till zion som kommer bli riktigt roligt att se honom använda, eller mama c hih.
.
ikväll hade vi julmys, lite iallafall. maria, ante och fanny kom hit och bakade pepparkakor med oss, zion var så duktig men efter en stund kom han självklart på att man kunde äta degen, och det smakade så gott att vi inte kunde hålla oss ifrån det. knas killen. nu har jag bäddat ner mig i soffan med täcket, äter nutella direkt ur burk (absolutely love it), sprätt en mannafrutti, julmust och ska snart koka mig en kopp te. blir nog vaken tills jon kommer hem vid halv 1. eller hem, hit kanske jag måste säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0