vad kärlek är för mig

Dag 05 – Vad är kärlek?
kärlek är det mäktigaste. den som aldrig känt plågsamt pirr i magen eller att man skulle kunna dö för en viss människa m.m har aldrig känt riktig kärlek. kärlek för mig är också familj och vänner, dom förgyller ju ens liv till fullo! utan dessa människor i mitt liv skulle jag inte vara så lycklig och varm om hjärtat som jag är.
dag 05 – vad är kärlek?
kärlek är det mäktigaste. den som aldrig känt plågsamt pirr i magen eller att man skulle kunna dö för en viss människa m.m har aldrig känt riktig kärlek. kärlek för mig är också familj och vänner, dom förgyller ju ens liv till fullo! utan dessa människor i mitt liv skulle jag inte vara så lycklig och varm om hjärtat som jag är.
zion är den största källan, att ett litet barn kan sprida sån glädje och kärlek är helt otroligt. mitt kärlekstroll!
.
känner mig galet stressad idag.. imorse när jag vaknade så började jag tänka på allt som jag borde ha gjort i förra och denna vecka.. men det har inte gått nå vidare då zion är sjuk. när ska jag ta tag i allt? i nästa vecka då jag hinner få ta smällen för min "lathet" innan jag hunnit göra något åt saken.. känns sådär!
imorgon ska jag träffa min "kompis" efter en avbokad träff i tisdags, det ser jag verkligen fram emot!
jon köpte igår ett par tofflor till zion som liknar tigrar och som man stoppar fötterna i munnen på, zion ogilla! han blev nog väldigt rädd för dom men gick med på att prova men så fort dom var på så slet han av sig dom och började gråta, stackars! kanske går bättre på julafton hehe.
handlat en massa julklappar till honom så nu får det vara nog, även köpt klart till småsyskon och ronja, nu fattas bara mamma o pelle men ska kanske göra en lika som till fam. sjöling, berglund och rosén/rahman för till dom har jag skrapat ihop en fin grej och hoppas den blir uppskattad, jag själv är väldigt nöjd! :)
.
nu ska jag klä på både mig och zion för att sedan leka på hans väldigt stökiga rum eftersom jag plockat ner allt från väggar då dom borde ha varit här redan och tapetserat om, plus att dom som håller på i badrummet skulle ha varit här i måndags?? borde vara torrt nu så dom kan sätta igång.. ska nog ringa till timråbo nu innan lek.
man får ta chansen när man får den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0