zion

Dag 08 – Ett ögonblick
första gången jag fick se min son zion, magiskt ögonblick! jag var nog inte helt återställd efter att ha varit sövd, jag minns bara vagt vad som hände.. men hans vackra ansikte glömmer jag aldrig! trots denna brottar näsa och nacke som såg väldigt rolig ut så var han alldeles perfekt! vilken underbar skapelse, och det var jag och jon som hade gjort honom! så stolt över att jag klarat av en hel graviditet utan större klagomål (min kropp håller inte för mycket) och att sen få se vad jag fick ut av det, herre jisses vad underbart det var! han var min, han kan aldrig kunna smita ifrån att vara min son och jag hans mamma.. aldrig! vi kommer alltid att ha ett band, och hans lilla navel.. där har han en gång suttit fast i mig, jag gav honom näring från första sekund!
dag 08 – ett ögonblick
första gången jag fick se min son, magiskt ögonblick! jag var nog inte helt återställd efter att ha varit sövd, jag minns bara vagt vad som hände.. men hans vackra ansikte glömmer jag aldrig! trots denna brottar näsa och nacke som såg väldigt rolig ut så var han alldeles perfekt! vilken underbar skapelse, och det var jag och jon som hade gjort honom! så stolt över att jag klarat av en hel graviditet utan större klagomål (min kropp håller inte för mycket) och att sen få se vad jag fick ut av det, herre jisses vad underbart det var! han var min, han kan aldrig kunna smita ifrån att vara min son och jag hans mamma.. aldrig! vi kommer alltid att ha ett band, och hans lilla navel.. där har han en gång suttit fast i mig, jag gav honom näring från första sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0