-

sophie åkte och jobbade idag rätt tidigt, kändes inte bra att ha henne ifrån mig nu när hon inte mår speciellt bra. men dagen gick rätt bra ändå för henne, hon kom sen tillbaka och vi pratade lite och så. medans hon var på jobbet så passade jag på att sy klart gardinerna till sara och johans husvagn, blev riktigt fint. imorgon blir det en heldag med sömnad av nya överdrag till dynorna, jag hoppas att maskinen är min vän imorgon också och inte krånglar! för betalningen av detta slit så ska jag äntligen göra hårförlängning igen. får dock inte tag på tjejen som jag gjorde det hos sist men jag kom på att det inte alls var så svårt att göra själv så jag ska lära upp sophie så får hon fixa det på mig.

tidigare ikväll åkte vi på ica och köpte massa gott och hyrde två filmer. nu har jag sophie och jon sett klart på närkontakt hette den. en sann berättelse, rätt läskig. eller väldigt läskig om det är sant. eller sant är det för jag forskade lite i det och det är så att många människor har försvunnit från nome i alaska. hemskt.
sen hyrde vi också alice i underlandet, få se om vi ser den ikväll eller spar den till imorgon..

nu sitter alla tre vid varsinn dator och det ser väldigt roligt ut, men en sak som slog mig. fasiken vad skönt det är att datorer numera är tyst, mot för förr då man var på lan... då det surrade överallt. haha nåja, ska höra med mitt fina sällskap hur vi ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0