en gnutta ångest..

jag tror alla mammor någon gång känner paniken över att sitt barn växer så fort, det är min tid nu iallafall, tidigt eller inte? anledningen, jag vill inte om ca 2-3 månader lämna honom på dagis, jag vill inte att några fröknar ska göra dom sysslor jag egentligen borde göra om dagarna, jag vill inte vara på något jobb och bara längta hem till min son.. jag vill ha honom hos mig hela tiden, det känns så konstigt om någon annan ska hoppa in och uppfostra mitt barn, det blir ju så liksom. tänk att mitt hjärta, när den dagen kommer, ska vara så långt ifrån mig. vara utan sin mamma?! förstår inte hur det ska fungera. eller.. han kanske klarar sig, men jag då? känner nog så här bara för någon dag säkert, eller? men det är nog jobbigt ändå. alla mamas, SOS! tips tack.
-
det fungerar fortfarande inte att göra tomma rader? fungerar heller inte att länka på facebook då ett urgamalt inlägg dyker upp i rutan istället. wierd. jag ska nog gå och lägga mig tidigt idag, varit helt slut i skallen fast än det inte hänt allt för mycket idag. lina var hit en sväng på kvällskvisten och hjälpte mig med bloggdesignen och självklart fick min prins ta mest utrymme och på toppen, han är ju bara för vacker min zion.
-
förövrigt så är jag väldigt less en viss människa men den vars namn jag inte tänker nämna, är inte ens värd att få sitt namn skrivet i min blogg just nu. jag säger bara att du sätter dig själv i dyngan, och du vet det.
beautiful monster


Kommentarer
Postat av: stina

sån ångest har jag varje dag nu, på måndag är det exakt 2v ttills elvin ska skolas in å exakt 3v tills ja ska lämna han där en hel dag medans ja jobbar :(

ångest!

2010-07-31 @ 12:54:01
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0