hit och dit..

igår kväll så kom sophie hit till mig och det var ju nästan 2 veckor sedan vi sågs senast då det blev massa knas. jisses vad vi längtat efter varandra. vi gjorde inte allt för mycket, vi gick ner i mitt förråd i källaren och rensade lite medans vi letade efter min vattenpipa, i allra sista lådan och allra längst in så fann jag den. trodde att det var helt borta, hittade igen alla tillbehör också! toppen.
-
kring 10-11 idag så åkte jag in till birsta för att möta upp mamma, var snäll och lämnade hennes väska som hon i all hast glömde hemma på rörvägen igår då hon skulle åka upp till pelle. vi tog en liten sväng där på birsta, köpte ett grått ribbat linne till zion och en linnebody i ljusblått/turkos. sen tog vi en fika på café charm. begav mig hemåt till sophie, direkt så åkte vi upp till sörberge och köpte kol och tobak, slängde också i oss en pizza. åkte förbi på tjärn där basse var och fiskade, han hade fått upp en fisk på ca 5 kilo. troligen en gädda? han visste inte själv. zion fick bada en stund sen for vi hem igen då jag fick så nedrans ont i magen, vet inte vad det blev för knas men det har gått över lite nu iallafall, ligger och vilar i sängen. väntar på ett samtal från jon om vi skulle åka in till birsta en sväng och handla lite saker. sen kommer sophie tillbaka senare och då ska vi för första gången på några år röka vattenpipa, snacka om nostalgikick vi lär få. lovely.
-
-
kommer speglarna upp senare idag slänger jag in en bild på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0