kärlek..

och idag har jag faktiskt hunnit med lite fix här hemma. tog och målade om den söta lilla brödlådan(?), den var tidigare svart och jag är ju ute efter att ljust och fint hem så den fick så klart bli vit och så mycket bättre den passade in nu! bilden på sovrummet är inget speciellt, mycket att fixa där med men det ska bli efter att jag är klar med den tomma väggen som där just nu står två styckna högtalare som jag också tänkte hitta på att göra något roligt med, men det är ett senare projekt.. också min nymålade herrbetjänt med en riktigt söt sommarklänning på  med pärlor,spets och lite allt möjligt.. och barnvagnen. men tänk er 8 stora speglar mitt emot sängen istället(ska i övermorgon köpa fästen) också det utrymme som blir kvar bortöver där vagnen står nu ska jag ha den stora blaffiga byrån med spegel på. ååå det kommer att bli så fiint! sen kan jag äntligen fixa övriga rummet också som just nu är ett stort kaos. det enda jag behöver nu är en stark karl, eller två.. för att hjälpa mig att frakta byrån från pappa till mig och sen borra hela 15 hål i väggen. någon villig? :) ni får fika?
nu ska hemmafrugan slänga ihop en smet och baka scones. sen blir det te på balkongen, hjälpa mamma att sätta upp gardiner/myggnät som jag skänker tillbaka till henne efter att jag tidigare fått dom av henne. och ännu senare så blir det nog en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0