koooooooooort..

egentligen har jag ingen ork att blogga men känner ett måste. vet inte vart jag ska börja.. typ stockholms trippen kanske. den gick rätt bra, shoppade en barnvagn på vägen ner till min lilla ängel. var sån hetta där nere så jag ville bara hem. äh.. resan hem var rena rama plågeriet, hot hot hot in da car.

igår åkte jag till sophie på förmiddagen, började dagen tillsammans med att sola på hennes altan. galet varmt, men vi fick lite färg efter några timmar. vi spelade också lite basket, i bara bikini. det var varmt sa jag ju.
sen beställde vi hem sallad, fyllde varsitt glas vin och sen började göra oss i ordning. det tog sin lilla tid. trots att vi hade haft hela dagen på oss så fick vi stressa in i det sista kring 10.. och vi som inte skulle dricka.. men fulla blev vi inte. jag såg klart och tydligt hur insidan av allstar såg ut. det var faktiskt fint!! haha. men inte ens när man är nykter kommer man undan alla bråk osv.. så det kvittade tyckte vi och tog några öl iallafall.
idag har jag saknat zion så mycket och blev så glad när jag fick krama och pussa på honom förut idag, mitt hjärta!

ni ser, jag hade inte alls någon god lust att blogga. väldigt tråkigt. återkommer då jag har mer krut i mina fingrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0