loböle..

igår blev jag äntligen klar med alla gamla blogg inlägg från lunarstorm. sparat och redigerat, check! ska nu bara köpa lite extra papper och färg till skrivaren sen ska jag dra ut allt, 163 sidor. sen ska jag fortsätta och nästa att spara blir från kra.blogg.se, senare ckra.bloggplatsen.se.. så att allt finns och så att jag slipper ha kvar dom bloggarna och bara ha den nuvarande att hålla koll på.
-
har i helgen varit uppe i pelles hus och varit djurvakt medans mamma och han har varit i sthlm och roat sig. jag och jon byggde en koja till zion, vi skulle egentligen bara slänga ihop något av gamla brädor men det slutade med ett super snyggt resultat. fast än saknas tak och några små detaljer. någon varm och solig dag så åker vi upp och fixar resten. igår åkte vi till jonens mamma för att dona lite med ved, anna och my skulle måla en bod. jag själv, jag latade mig första timmarna. sov till och med förmiddag med zion i soffan, gud så mysigt det var och det tyckte nog han också! få somna i mammas famnen är inte vanligt nu längre.. sen åt vi grillat, galet gott! ska köpa mig en fet köttbit och grilla så fort det blir bra väder, inte blivit så mycket av det denna sommar. ändring!
vi kom hem till rörvägen igen vid 12-1, skönt. vi duschade av oss allt vad vi dragit på oss under vistelsen där uppe och nu är vi rena och fina. zion sover fm just nu, har passat på att dona lite hemma och pratat i telefon. väntar bara på att mamma ska komma hem nu så hon kan brygga lite kaffe åt mig och berätta allt vad dom gjort i helgen.
-
nu ska jag vila en stund innan mitt lilla monster vaknar till liv igen.
det var lite kort och gott om helgen. tråkigt bara att det krockade med lite annat, men det tar vi igen för det dubbla nästa helg istället. visst då?


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina du!

2010-07-25 @ 16:25:13
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0