sommar sommar...........

som jag älskar sommaren alltså! även om det är så mycket annat kaos omkring en så är det nästan bara för mig att kliva utanför dörren och känna på värmen så känner jag sån lycka. varför måste det finnas vinter? och varför är sommaren så kort.. trodde inte att jag skulle hinna få någon bränna på kroppen denna sommar heller, förra var det ju så mycket med att zion var så liten med värmen osv.. nu är vi ute mycket och jag är ingen blekfis längre. tur att zion har en bra grund också, han har inte bränt sig något och han är sådär gyllenbrun och fin med sitt blonda hår.

igår bjöd pappa mig bort till dom på middag och för att umgås lite. zion fick bada i barnens stora pool, tråkigt att jag fick gå och hålla i honom hela tiden så att jag idag har väldigt ont i ryggen. men dom hade väldigt roligt, satte ner rutschkanan i vattnet och det gillade zion kan jag lova! åt väldigt god mat och hade mysigt med min lilla familj borta i fagervik, så härligt att vara där. blev kvar rätt sent och zion slängdes inte i säng för än klockan 9 och anar att det hade något att göra med hans utbrott inatt, eller så var det en väldigt jobbig mardröm han hade, för han vaknade vid halv 12 och panikskrek och när jag gick in till honom så sparkade han med benen och slängde med armarna, jag fick inte ens ta upp honom? men för att kunna lugna honom så måste jag så jag skyndade mig och tog upp honom och med en kram blev det bra. märkt att så fort något stör hans sovrutiner så sover han väldigt oroligt, sen hade han bara slumrat i 20 minuter på dagen också.. ja när jag tänker till så var det inte så konstigt ändå.
idag ska vi nog fara upp med allt material från amway till matfors och sen kanske vi svänger in och badar någonstans eller så. några droppar regn föll nyss och trodde att det skulle komma lite svalka men inte alls. sitter på balkongen just nu och det är så skönt när det fläktar, lite väl mycket kanske men det är härligt. nu ska jag gå in och laga till någon lunch lagomt till då lillkillen vaknar efter fm luren.

sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0