tristess

dagen har verkligen inte varit händelserik. vi har varit nere hos mamma någon timme på förmiddagen och åt glass och pratade lite. sen har vi bara varit hemma och lekt och städat lite. typiskt att min damsugare har gått sönder också så måste köpa en ny månaden som kommer.. bara slutade funka sådär tvärt, och jag som har världens städnoja. får sopa och torka istället. eller låna mammas! bra där. gårdagen minns jag inte allt för mycket av, tror inte att något hände fram mot kvällen faktiskt. satt nog bara vid datorn. fick besök igår också, en liten tjej som bara slängde upp dörren, knatade in och satte sig i soffan här hemma.. jag blev livrädd, visste inte vad jag skulle göra men efter några sekunder så kom mamman inrusande och hämtade henne, knappt så att hon bad om ursäkt eller ens sa någonting. själv stog jag där i trosor och linne och var i chock. hm..
-
snart kommer jon ner, han har beställt pizza åt oss! försöker äta mycket och ja.. mycket. jag vill gå upp några kilon, men det verkar ju helt omöjligt. har varken tid eller ork just nu att hålla på och träna heller, sen är jag inte ute efter muskler (även om det skulle behövas) utan fett! jag har inget jäkla underhudsfett alls, man ser varenda blodådra och nyper man tag i skinnet så känns det som att hålla i ett lite tjockare pappersark.. hjälp.
-
jag saknar min farmor och farfar väldigt mycket.. har väldigt svårt att höra av mig också då jag just nu inte har några pengar på luren, och inte veta när dom är hemma så kan man inte bara åka ut heller.. hoppas vi ses snart!
nu ska jag busa lite med min älskade son, vi har haft så tråkigt hela dagen typ och känner att det kryper i kroppen på mig.. vi får leta fram lite roliga leksaker, slå på musik och dansa och leka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0