underbara kväll..

så nu ligger jag här med min coca cola cherry, en skål med godis och inte allt för långt ifrån mig ligger mitt sällskap. efter en hel dag på birsta är jag helt slut. får stå ut med ryggont och pina i fötterna en gång i månaden ungefär då ett fullspäckat schema på flera timmar gäller. annars orkar jag gå typ 1 timme. gick med syrran och barnen, älskar att shoppa med min shopaholic till syster. barnen var lugna mest hela tiden och det bara flöt på. fick många plagg med mig hem, rean inne på gina var ju galen så där inhandlades 6 plagg. köpte också present till jimmy som fyller år imorgon och som vi ska åka och gratta, två t-shirts till zion, skor till z, strumpor och tröja till jon, sen blev det lite saker på ikea med. just! skor blev också köpt under dagen.
-
idag fick jag äntligen tag på vanliga jäkla värmeljus som tycks ha varit slut typ överallt? nå, så nu har jag tänt ljus i hela lägenheten, det är så mysigt när det börjar mörkna lite tidigare och då man är lite småfrusen om kvällen. love it! det blir nog förflyttning in till sängen snart, känner att min rygg inte alls går med på att ligga ens en centimeter snett.. ska se om det finns massage att få av karln 1 meter ifrån mig.
-
slänger in ett inlägg imorgon förmiddag också innan mamma och internet åker upp till loböle. ska ju ha beställt eget mobilt, men har inte vågat än för jag vill ha en susning innan om vilket som kommer funka bäst just här. någon som vet? tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0