dagen..

idag så har det varit full rulle, och jag är rädd att vi gjort lite för mycket.. lina ska ju inte vara ute på så mycket då hon har högt blodtryck, men tror nog att det gick bra ändå. fick bara lite ont i magen förut. men jag känner skuld för detta men hon säger att det inte är mitt fel, hon kunde ju faktiskt säga till själv när det var nog.
vi var ut till carina på förmiddagen och hälsade på. zion fick sitta i traktorn och det tyckte han var väldigt roligt. han fick också en omgång med saxen, hans hockeyfrilla rök! och glad för det är vi. hans nacke kan andas, det killas inte länge och jag kan lukta på bebishud lättare på honom utan att dra in en massa små fjun i näsan. plus att han blev så snygg så. sen drog vi vidare tillbaka till bergsjö, drog en pizza sen upp till ida och fick träffa annas lilla bebis olle, sån sötnos och han fick en verkligen att vilja ha en till gos... även att den kvinnan inte ser ut  att nyss ha fött barn.... vilka snygga kurvor hon hade kvar då.. själv blidde man planka haha. tog en kaffe och sen vidare upp till anki och ola, käkade middag där sen åkte vi hem igen. såg på en skum film! någon som nicolas cage, eva mendes och xzibit är med i. hur dålig som helst. förstog verkligen ingenting och den filmen hade fått jätte bra kritik, tjena. lina ligger i säng och jag ska nog med bädda ner mig, imorgon åker jag hem. ska bara in och duscha hemma sen iväg på drakborgen med mitt hjärta.

undrar varför det är helt okej att slänga ur sig till en smal människa "men herregud vad smal du är, äter du ingenting?!" men inte till en tjock "men gud så tjock du är, hur mycket äter du egentligen?!" jag lovar, det sårar minst lika mycket. börjar bli less på att höra det. jag äter mycket, som man ska och jag försöker verkligen gå upp i vikt. tro mig jag vill inte se ut så här. jag mådde bra när jag vägde 55 men vad jag än gör så händer ingenting. vissa kallar det "tur", jag kan kalla det skit. ren skit alltså. ni vill inte vara här.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vet precis hur det är . Var så jäkla less på att höra det där när jag var som smalast . De enda man fick höra var , men herregud människa äter du ingenting, folk tror att bara för att man är smal svälter man sig igenom dagarna och kräks helst upp allt efter en matbit.

Jag skulle ju aldrig säga något sådant till någon som var tjock! . Så vart ligger problemet igentligen , det verkar som att att det är helt okej att slänga ur sig idiotiska kommentarer till smala människor men jäklar om man råkar kläcka ur sig något till någon som är överviktig!

Tröttsamt! sköt om dig gumman!<3

2010-06-15 @ 20:45:05
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0