ilsbo..

sov såklart länge i morse igen, fast än jag sagt till lina att jag skulle komma iväg tidigt. rusade upp och började packa och jag förstår verkligen inte, jag tänkte verkligen efter på hur mycket jag skulle ta med och vad. bara det viktigaste, och så blev det men ändå slutade det med ungefär 5 stora väskor + resesängen. det såg ut som om jag flyttade in när jag väl kom hit. nåja, när jag klev innanför dörren här så kom jag på det viktiga som jag skulle ha gjort på vägen hit, och det jag försökte komma på under resan.. köpa blöjor!! men som tur var så skulle vi iväg på auktion bortöver så då tog vi en tripp tillbaka till bergsjö och köpte. fasiken vilken pris skillnad det är, här kostade liberos up&go 159 kr, i timrå kostar dom typ 98 kr eller nått. helt galet. ungen ska skita upp 159 fucking spänn! men.. allt för att ha det bästa åt min grabb. på auktionen så var det ända jag (lina) ropade in en ljusstake åt mig, så söt var den. för 10 kr och jag betalade tillbaka med toapapper senare på ica haha. blev helt chockad då en vanlig skylt som det stog typ "hudikbaden blablabal" på gick för 11600, alltså elvatusensexhundra!!! vem betalar så mycket för en skylt?! nåja..

sen åkte vi även och hälsade på ida och markus, så roligt att träffa lillgumman igen. hoppas att vi kan hälsa på även imorgon! ska en tripp till carina också, sen till anki och ola. passa på att träffa alla medans man ändå är här. fast det lär bli mer ofta sen när lilla fisen i magen har bestämt sig för att komma ut. längtar så!

nä nu ska jag se vidare på rocky och sen blir det nog att sova på soffan inatt, lina tar ju upp hela sängen och ännu mer nu när magen är så stor! senast vi sov i samma säng så fick jag ca 20 cm att försöka hålla mig kvar på. så jag passar på det och bäddar ner mig i deras stora härliga soffa istället. närmare zion då också.

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0