kreativa familjen..

ikväll har varit en härlig kväll, tillbringat några timmar på nedre plan av detta hus tillsammans med mamma. vi har varit väldigt kreativa, målat och donat på. jag är glad att jag ärvt det av min kära mor. ett glas vin och massor med prat. tidigare idag så läste hon igenom gamla almanackor från då jag var ca 13.16, vilken satunge jag varit och jag skämdes verkligen när jag fick höra om allt och hur hon hade känt sig. tänk att man inte såg det då, fy.. verkligen hemsk tonåring var jag! fick uhm.. krävde pengar hela tiden, var borta jämt utan att höra av mig, kom inte hem som lovat.. och massa mer. och mot pappa har jag också varit dum. det är alltid lätt att säga förlåt i efterhand, men jag menar verkligen förlåt!! fast det är klart, det har ju format mig till den person jag är idag, och nu hoppas jag att dom inte har speciellt mycket att tycka illa om. nå ja, vi har hunnit med mycket och det känns som om jag lärt känna mamma så mycket mer, wierd. såna här kvällar blir det fler av.

zion är lite bökig nu, jag vet inte vad det är. om det är alla tänder som ska ploppa upp på samma gång eller vad det är. han har 7 stycken nu min lilla sötnos. men iallafall så har han aldrig varit svår att lägga eller få honom att somna om om han vaknar på natten men nu ikväll så fick jag sitta med honom i knäet och gunga benen och sjunga för honom innan han somnade, och nu på senare kvällen har han också vaknat. dum som jag var, men tyckte så synd om honom eftersom jag inte är van detta så satt jag ju kvar hos honom och smekte honom i håret och på ryggen så han somnade igen. vill inte att han ska vänta sig det varje gång nu. men.. det har ju bara hänt en gång.. få se hur det går att sova borta imorgon också då när vi ska ner till faster lina och magen. blir nog kvar där i några dagar, skönt att komma hemifrån ett tag och speciellt hälsa på dom!


fixade även till ett par gamla jeans till shorts, hoppas bara på att mamma syr till dom riktigt åt mig imorgon! hon som har en stark maskin, min bara hoppar fram och tillbaka haha.
tyi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0