midsommar?

igår var jag en sväng med mamma in till birsta igen, vi gick på biltema och köpte sån där cykelhållare sen på systembolaget. åkte ner till skokanonen och skopunkten, skulle hitta ett par skor till zion men det finns absolut ingenting i hans storlek.. hittade ett par till mig, men köpte inte. kanske blir en sväng idag istället, dom var så fin och skön så det är svårt att låta bli. drog en sväng på ica också och handlade lite smått. stekte några burgare med mamma när vi kommit hem senare på kvällen kom sophie förbi, och ligger nu fortfarande i sängen och sover.. ska nog väcka henne, vi ska ut och knäppa lite kort sen fixa lite grejer med bilarna. mamma åker upp till loböle idag. vi blir hemma, men vad ska vi göra då? fest är vi bjuden på men jag vet inte om båda hellre bara vill vara hemma och äta något gott och umgås med varandra. vi får se vart dagen tar oss :) humöret kanske ändras.

nu ska jag klä på oss och hoppa i sängen så S vaknar! evul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0