nationaldagen..

så idag fick vi sova ända till 10 typ. som sagt blir man bortskämd. tycker egentligen inte om att kliva upp så sent för det känns som man missar så mycket av dagen då jag är van att kliva upp typ 7-8. men men. så sen myste vi här hemma ett tag, egentligen skulle vi ta en tripp upp till härnösand men blev kvar på hemmaplan. åkte senare in till stan för att kika och träffa lite folk. svängde förbi hos joakim en snabbis också. väl på stan köpte vi kaffe och sen mötte vi upp magda, strosade omkring ett tag, inget speciellt tyckte jag, såg bara en massa vitklädda människor som sjöng och tjofaddehej. men vi blev kvar i några timmar iallafall, skönt i solen och med folk.

på väg hem svängde vi in till tanja och kikade på dom små valparna, gud så otroligt små och söta varelser det finns. en blev kär i mig och jag i henne/honom(?). var inte kvar så länge för än jag kände att det var nog, zion kunde inte vara snäll han ville gärna dit och tänkte slå på dom med ett tuggben så då slängde vi oss i bilen och åkte hem. väl hemma så sökte jag efter mina glasögon som jag misstänkte att jag tappat bort, och ja så är nog fallet också för jag hittar dom ingenstans. ska ut och kolla i bilen sen.. hoppas hoppas! annars lär jag på allvar gråta.

zion är badad och nyäten så han har hoppat i säng. själv ska jag nog också ta mig ett bad. mina fötter är svart.. haha. sommar hörrni! imorgon bär det iväg ut till farmor och farfar en sväng, ska visa lite info om en vattenrenare. sen vet jag inte vad som händer, men jag hoppas att morgondagen bär med sig något gott.

någon som kan tipsa om bra mobilt internet???


tavlor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0