gårdagen..

igår var vi in till stan en sväng, sophie gjorde det hon skulle och jag gick själv och kollade på lite saker, hittade ett par super snygga byxor till zion på name it, brukar sällan gå in där men nu gav jag det en chans och hittade dom perfekta byssorna till min fina kille. träffade lite folk, alltid trevligt. speciellt med såna man inte träffat på väldigt länge. blev trött på jäkla studentskiten. typiskt att jag skulle matcha med att gå in på pressbyrån samtidigt som dom åkte på flaket och självklart ska dom tuta 2 meter ifrån oss. jag verkligen såg på zion hur ont det gjorde i hans öron.. fy stackarn. nå sen åkte vi vidare till skönsberg, blev kvar där ett bra tag. åkte hem och slängde zion i säng sen blev det tid för gotta och film. såg på 2012, och snacka om att jag har ångest idag.....

zion sover förmiddag nu och jag ska passa på att laga till lite lunch tills då han vaknar och sen knalla ner till mamma för att måla en liten bänk typ som jag ska ha i hallen istället för det som är där nu. hallen ser så tråkig och kall ut nu så det blir nog bättre med den. och ännu senare blir det lite vin med bra sällskap.



igår kollade jag på tyra och bella show med kissie som gäst för typ andra gången. alltså jag skäms när jag ser människan. hon är en sån osäker liten tjej och talar emot sig själv hela tiden. så fort hennes vänner som för övrigt verkar helt reko, kommer in så ser man helt plötsligt hur kaxig hon blir, bara kolla blickarna hon vågar ge när hon har dom där. hon borde inte vara så stolt och säga "jag kom, där ser ni", utan sina vänner hade hon aldrig satt sig i den där stolen och bli grillad. gillar henne på vissa punkter men alltså det där är bara droppen, så löjligt av henne. sen sättet hon går därifrån på, "oj vad kissnödig jag blev" och sen när hon kommit bakom hörnet så vågar hon säga bitches. snacka om att blir rädd när folk ställer henne mot väggen, vet inte hur hon ska komma ur knipan så då går hon därifrån och det visar bara på hur rädd och osäker hon är. sen ska hon nog inte säga så mycket om bellas hy när hon själv inte har nå vidare bättre, vilket man ser på det klippet. hon tror att alla som skriver något ont om henne bara är avundsjuk, men med handen på hjärtat skulle jag aldrig vilja leva hennes liv eller se ut som henne. tvi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0