fredag

det hostas och snoras på mamma, det blir väl en förkylning som bryter ut på mig snart också. önskas inte innan söndag, låt det komma efter dopet isåfall! jag och jon köpte kläder tills milans dop igår, han en skjorta och jag en söt rosa blus med stor rosett på. vi har fortfarande inte hittar någon present, dom önskade en burk att ha vällingen i men hur lätt är det att hitta en lagomt stor och tillräckligt fin för att vara en dop present. svårt!
.
idag är jon hos sin andra kärlek, marcus.. och jag trodde att min ensamma kväll skulle bli trist och tråkig men när min fina pojkvän kom hem med en pizza och dricka till mig så blev den plötsligt mycket bättre. jag har precis slagit upp ett glas vin och tagit en kort paus från allt spring i lägenheten med fix av småsaker, älskar att skapa förändring! ..om så småa gör ingenting, jag ser dom! zion slocknade i soffan ca 18.30, låt gå ikväll för att han inte sovit något under dagen, galet vad han hoppar över sin vilotimme på förmiddagen nu för tiden.. hm, jag tror nog att han behöver den fortfarande faktiskt.
.
väntar på att få komma ner till min mor som har middagsgäster, det ska drickas kaffe.. dock hann jag inte baka någon kaka eller bulla till dom som jag skulle...
pyssel, pyssel.... ska göra klart albumet till sara och johan ikväll också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0